Turtle Ball

TURTLE BALL RUN & MEET 2024

 American Car Club Copenhagen

2024

 American Car Club Copenhagen


Husk Turtle Ball 


Inviter venner, bekendte, kærester, koner og mænd.
Kom  og lad os hygge os ALLESAMMEN, det bliver super hyggeligt
Mød op, hils på gamle venner og sig hej til nye


What to bring

Dit smil og godt humør



When to go

Kulturzonen

Nøragersmindevej 90. 2791 Dragør.

Vi er i fuld gang med at planlægge træffet, og håber at du vil bakke op om vores arrangement med din deltagelse

Med erfaring fra Turtleball 2023 er træffet i år ændret en smule, og er nu opdelt i flere teams for at forbedre oplevelsen for alle.

1. Night Cruising fredag d. 10/5 fra kl. 17:00 Med oplining fra fields repos. (indkørsel fra Hannemanns Allé -> op ad Ove Arups Vej -> vejvisning herfra). På fields repos vil der være anvisning af p-personale fra klubben ACC, som bedes respekteret, grundet brandhensyn og udrykningskøretøjer. Vi køre fra Fields kl. 19:00 i samlet flok mod København til vores vandte Nightcruise, hvor vi fylder KBH med fede amerikanerbiler.

2. Træffet afholdes fra kl. 10:00 til ca. 22:00 hos Kulturzonen, Nøragersmindevej 90, Dragør, hvor der arbejdes med forbedrede parkeringsmuligheder til de deltagende biler, bedre publikumsoplevelser, flere salgsboder m.m i forhold til tidligere.

3. Efter kl. 19:00 bliver vi på pladsen og afrunder med lidt ophøjet stemning.

Der planlægges i år madboder.

Vi opkræver 500 kr. for salgsstande til begge arrangementer til afholdelse af udgifter til elektricitet, oprydning og opretning. Kvittering fremsendes på beløbet.

Kort om Turtleball 2024:

Med erfaring fra 2023, hvor der ankom +375 biler på pladsen fra hele Danmark og Sydsverige imod normalt 180 - 250 biler, samt opbakning og stort besøg fra beboerne i lokalområdet, uden tilknytning til miljøet, er forventningerne i år højere.

Traditionen tro starter cruise lørdag 11/5 kl. 12:00 fra Tisvilde Strand, hvorfra der køres ad kystvejen mod Helsingør og videre til træfpladsen.

De forrige år startede vi en ny tradition med et ca. 45 minutters cruise "Amager rundt" fra Kulturzonen kl. 12:00 hvor der køres til 3 udvalgte kontrolposter på Amager, og retur til Kulturzonen, dette cruise har vores fulde opmærksomhed, da det giver mere liv og tiltrækker flere publikummer til pladsen.

Hovedpræmien i konkurrencen ved at gennemføre et af de 2 cruises er igen i år 2 flybilletter til USA.

Vores speaker vil dagen igennem underholde publikum og kommentere på bilerne og tale med udstillere.

Der opstilles kun salgsboder med salg af relevante varer, og ingen direkte konkurrerende leverandører. Der er mulighed for at købe mad og drikkevarer på pladsen. salg af lodder til amerikansk lotteri, kåring af de 10 flotteste biler med præmie, publikumskonkurrencer, underholdning til børn, og meget mere.

Der er som altid gratis adgang for publikum og deltagere

Vi sørger for at lokalområdets beboere og kulturzonens brugere bliver informeret om vores arrangement, for at tiltrække dem.

Vi opererer med forskellige former for sponsorater, og er glade for alle bidrag:

1. Kontant sponsorater, til dækning af udgifter, hvor vi sender faktura på det aftalte beløb.

2. Sponsering af pokaler til de bedste biler og andre konkurrencer (alle præmie sponsorer offentliggøres)

3. Salgsboder på pladsen er i år med et mindre bidrag, da vi ikke kan garantere omsætning på dagen.

4. Gavekort eller produkter som f.eks udloddes i vores amerikanske lotteri eller forbruges på dagen som hjælp til driften af arrangementet.

5. Alternative sponsorater.

Alle sponsorater og bidrag kvitteres fra klubben således at beløbene kan indgå i jeres regnskab, alle sponsorer kommer ligesom sidst på vores plakater.

Alle sponsorer vil blive omtalt på dagen af Toastmaster på pladsen, samt på hjemmesiden https://acc.dk/, og i de sponsoropslag som bliver lavet og omdelt, hvis vi får en fil, gerne PDF fra jer.

Vi har i år igen planlagt goodiebags til de første 350 biler, hvor det er muligt for dig som udstiller at få brochurer, produkter m.m med i poserne. kun fantasien sætter grænser.

Sidste års goodiebags var populære og der har været flere positive tilbagemeldinger fra leverandører.

For at vi kan nå at samle alle goodiebags skal vi gerne modtage indholdet senest 1 maj.

Vi kan enten afhente efter aftale eller det kan leveres til en anvist adresse.

Vi håber at I. uanset hvad vil kikke forbi, nyde synet af de mange biler, stemningen og måske få en sludder med bilejerne.

Vi sætter stor pris på vores sponsorer i ACC, men vi kan altid bruge flere.